Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/679
Назва: Використання елементів STEM-освіти як засіб формування ключових компетентностей на уроках природничо-математичного циклу
Інші назви: The use of elements of STEM-education as a means of forming key competencies in the lessons of the natural-mathematical cycle
Автори: Скворцова, Н.В.
Петрова, О.С.
Бондаренко, Г.Л.
Ткаченко, В.В.
Бебешко, I.О.
Ключові слова: STEM-освiта
ключовi компетентностi
iнтеграцiйнi зв’язки
проектне навчання
Дата публікації: 2021
Видавництво: Донбаський державний педагогічний університет
Серія/номер: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 11;93–100
Короткий огляд (реферат): Дана стаття вiдображає зразок випускника сучасного закладу загальної середньої освiти. Визначенi перспективи та переваги STEM-освiти в процесi навчання учнiв середньої та старшої ланки. Продемонстровано переваги iнтеграцiї дисциплiн природничо-математичного циклу. На прикладi STEM-проекту показано формування ключових компетентностей активного громадянина.
Опис: This article reflects a sample of a graduate of a modern general secondary education institution. Prospects and advantages of STEM-education in the process of teaching middle and senior students are determined. The advantages of integration of natural-mathematical cycle disciplines are demonstrated. The example of the STEM project shows the formation of key competencies of an active citizen.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/679
ISSN: 2413-2667
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pp093-100.pdf178,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.