Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/752
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Беседiн, Б.Б. | - |
dc.contributor.author | Рульова, Н.Г. | - |
dc.contributor.author | Сагай, А.М. | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-05T19:56:33Z | - |
dc.date.available | 2023-04-05T19:56:33Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.isbn | 978-966-1554-82-4 | - |
dc.identifier.issn | 2413-2667 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/752 | - |
dc.description | The article is devoted to the topical problem of education - the activation of cognitive activity of students in algebra lessons, in particular, in the process of solving problems with parameters. The approaches of domestic authors to defining the essence of the concepts of "cognitive activity", "cognitive activity", as well as ways to activate them in algebra lessons are analyzed. The author's recommendations on activating the cognitive activity of students in the context of solving problems with parameters are offered. | en_EN |
dc.description.abstract | Статтю присвячено актуальній проблемі освіти – активізації пізнавальної діяльності школярів на уроках алгебри, зокрема, в процесі розв’язання задач із параметрами. Проаналізовано підходи вітчизняних авторів до визначення сутності понять «пізнавальна активність» та «пізнавальна діяльність», а також шляхів їх активізації на уроках алгебри. Запропоновано методичні рекомендації щодо активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти в контексті розв’язування задач із параметрами. | en_EN |
dc.language.iso | other | en_EN |
dc.publisher | Донбаський державний педагогічний університет | en_EN |
dc.relation.ispartofseries | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12;77-81 | - |
dc.subject | пізнавальна діяльність | en_EN |
dc.subject | активізація пізнавальної діяльності | en_EN |
dc.subject | задачі з параметрами | en_EN |
dc.subject | здобувачі загальної середньої освіти | en_EN |
dc.subject | алгебра | en_EN |
dc.title | Задачі з параметрами як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках алгебри | en_EN |
dc.title.alternative | Problems with parameters as a way to activate cognitive activity in algebra classes | en_EN |
dc.type | Article | en_EN |
Располагается в коллекциях: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
pp077-081.pdf | 329,81 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.