Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/752
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБеседiн, Б.Б.-
dc.contributor.authorРульова, Н.Г.-
dc.contributor.authorСагай, А.М.-
dc.date.accessioned2023-04-05T19:56:33Z-
dc.date.available2023-04-05T19:56:33Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.isbn978-966-1554-82-4-
dc.identifier.issn2413-2667-
dc.identifier.urihttp://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/752-
dc.descriptionThe article is devoted to the topical problem of education - the activation of cognitive activity of students in algebra lessons, in particular, in the process of solving problems with parameters. The approaches of domestic authors to defining the essence of the concepts of "cognitive activity", "cognitive activity", as well as ways to activate them in algebra lessons are analyzed. The author's recommendations on activating the cognitive activity of students in the context of solving problems with parameters are offered.en_EN
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі освіти – активізації пізнавальної діяльності школярів на уроках алгебри, зокрема, в процесі розв’язання задач із параметрами. Проаналізовано підходи вітчизняних авторів до визначення сутності понять «пізнавальна активність» та «пізнавальна діяльність», а також шляхів їх активізації на уроках алгебри. Запропоновано методичні рекомендації щодо активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти в контексті розв’язування задач із параметрами.en_EN
dc.language.isootheren_EN
dc.publisherДонбаський державний педагогічний університетen_EN
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12;77-81-
dc.subjectпізнавальна діяльністьen_EN
dc.subjectактивізація пізнавальної діяльностіen_EN
dc.subjectзадачі з параметрамиen_EN
dc.subjectздобувачі загальної середньої освітиen_EN
dc.subjectалгебраen_EN
dc.titleЗадачі з параметрами як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках алгебриen_EN
dc.title.alternativeProblems with parameters as a way to activate cognitive activity in algebra classesen_EN
dc.typeArticleen_EN
Располагается в коллекциях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
pp077-081.pdf329,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.