Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/752
Title: Задачі з параметрами як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках алгебри
Other Titles: Problems with parameters as a way to activate cognitive activity in algebra classes
Authors: Беседiн, Б.Б.
Рульова, Н.Г.
Сагай, А.М.
Keywords: пізнавальна діяльність
активізація пізнавальної діяльності
задачі з параметрами
здобувачі загальної середньої освіти
алгебра
Issue Date: 2022
Publisher: Донбаський державний педагогічний університет
Series/Report no.: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12;77-81
Abstract: Статтю присвячено актуальній проблемі освіти – активізації пізнавальної діяльності школярів на уроках алгебри, зокрема, в процесі розв’язання задач із параметрами. Проаналізовано підходи вітчизняних авторів до визначення сутності понять «пізнавальна активність» та «пізнавальна діяльність», а також шляхів їх активізації на уроках алгебри. Запропоновано методичні рекомендації щодо активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти в контексті розв’язування задач із параметрами.
Description: The article is devoted to the topical problem of education - the activation of cognitive activity of students in algebra lessons, in particular, in the process of solving problems with parameters. The approaches of domestic authors to defining the essence of the concepts of "cognitive activity", "cognitive activity", as well as ways to activate them in algebra lessons are analyzed. The author's recommendations on activating the cognitive activity of students in the context of solving problems with parameters are offered.
URI: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/752
ISBN: 978-966-1554-82-4
ISSN: 2413-2667
Appears in Collections:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pp077-081.pdf329,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.