Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/752
Назва: Задачі з параметрами як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках алгебри
Інші назви: Problems with parameters as a way to activate cognitive activity in algebra classes
Автори: Беседiн, Б.Б.
Рульова, Н.Г.
Сагай, А.М.
Ключові слова: пізнавальна діяльність
активізація пізнавальної діяльності
задачі з параметрами
здобувачі загальної середньої освіти
алгебра
Дата публікації: 2022
Видавництво: Донбаський державний педагогічний університет
Серія/номер: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12;77-81
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено актуальній проблемі освіти – активізації пізнавальної діяльності школярів на уроках алгебри, зокрема, в процесі розв’язання задач із параметрами. Проаналізовано підходи вітчизняних авторів до визначення сутності понять «пізнавальна активність» та «пізнавальна діяльність», а також шляхів їх активізації на уроках алгебри. Запропоновано методичні рекомендації щодо активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти в контексті розв’язування задач із параметрами.
Опис: The article is devoted to the topical problem of education - the activation of cognitive activity of students in algebra lessons, in particular, in the process of solving problems with parameters. The approaches of domestic authors to defining the essence of the concepts of "cognitive activity", "cognitive activity", as well as ways to activate them in algebra lessons are analyzed. The author's recommendations on activating the cognitive activity of students in the context of solving problems with parameters are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/752
ISBN: 978-966-1554-82-4
ISSN: 2413-2667
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pp077-081.pdf329,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.