Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/775
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кайдан, Н.В. | - |
dc.contributor.author | Ходика, Х.В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-01T18:24:19Z | - |
dc.date.available | 2023-12-01T18:24:19Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Кайдан Н.В., Ходика Х.В. Проєктна діяльність як засіб реалізації STEAM освіти в старшій школі. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023. Вип. 13. С. 79–84. ttps://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295359 | en_EN |
dc.identifier.issn | 2413-2667 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/775 | - |
dc.description | Nataliia V. Kaidan, Khrystyna V. Khodyka Donbas State Pedagogical University, Sloviansk, Ukraine; «Technical University «METINVEST POLYTECHNIC», METINVEST HOLDING LLC, Zaporizhzhia, Ukraine. Project activity as a mean of implementing STEAM education in high school The article is devoted to a multidisciplinary approach to the study of natural and mathematical disciplines called STEAM education, the implementation of which is currently one of the most relevant problems in the Ukrainian education system. The attention is focused on the project method which is one of the most promising means of implementing STEAM education in a modern school. In particular, the practical issues of implementing STEAM education in high school are highlighted, using the example of the STEAM project "Cossack Kleinodes - the sacred objects of the Ukrainian people". The main significant elements of the project are highlighted and the stages of its implementation are described. Keywords: STEM education, project, project activity, high school. | en_EN |
dc.description.abstract | Статтю присвячено полідисциплінарному підходу до вивчення природничо-математичних дисциплін – STEAM-освіті, впровадження якої, на даний момент, є однією з актуальних проблем в системі освіти Україні. Увагу зосереджено на проєктному методі – одному з найбільш перспективних засобів реалізації STEAM-освіти у сучасній школі. Зокрема, висвітлено практичні питання реалізації STEAM-освіти у старшій школі, на прикладі STEAM-проєкту «Козацькі клейноди – святині українського народу». Виокремлено основні значущі елементи проєкту та описано етапи його реалізації. | en_EN |
dc.language.iso | other | en_EN |
dc.publisher | Донбаський державний педагогічний університет | en_EN |
dc.relation.ispartofseries | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 13;79-84 | - |
dc.subject | STEM-освіта | en_EN |
dc.subject | проєкт | en_EN |
dc.subject | проєктна діяльність | en_EN |
dc.subject | старша школа | en_EN |
dc.title | Проєктна діяльність як засіб реалізації STEAM освіти в старшій школі | en_EN |
dc.title.alternative | Project activity as a mean of implementing STEAM education in high school | en_EN |
dc.type | Article | en_EN |
Располагается в коллекциях: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 13 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
pp_079-084.pdf | 321,7 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.