Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/775
Назва: | Проєктна діяльність як засіб реалізації STEAM освіти в старшій школі |
Інші назви: | Project activity as a mean of implementing STEAM education in high school |
Автори: | Кайдан, Н.В. Ходика, Х.В. |
Ключові слова: | STEM-освіта проєкт проєктна діяльність старша школа |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Донбаський державний педагогічний університет |
Бібліографічний опис: | Кайдан Н.В., Ходика Х.В. Проєктна діяльність як засіб реалізації STEAM освіти в старшій школі. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023. Вип. 13. С. 79–84. ttps://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295359 |
Серія/номер: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 13;79-84 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено полідисциплінарному підходу до вивчення природничо-математичних дисциплін – STEAM-освіті, впровадження якої, на даний момент, є однією з актуальних проблем в системі освіти Україні. Увагу зосереджено на проєктному методі – одному з найбільш перспективних засобів реалізації STEAM-освіти у сучасній школі. Зокрема, висвітлено практичні питання реалізації STEAM-освіти у старшій школі, на прикладі STEAM-проєкту «Козацькі клейноди – святині українського народу». Виокремлено основні значущі елементи проєкту та описано етапи його реалізації. |
Опис: | Nataliia V. Kaidan, Khrystyna V. Khodyka Donbas State Pedagogical University, Sloviansk, Ukraine; «Technical University «METINVEST POLYTECHNIC», METINVEST HOLDING LLC, Zaporizhzhia, Ukraine. Project activity as a mean of implementing STEAM education in high school The article is devoted to a multidisciplinary approach to the study of natural and mathematical disciplines called STEAM education, the implementation of which is currently one of the most relevant problems in the Ukrainian education system. The attention is focused on the project method which is one of the most promising means of implementing STEAM education in a modern school. In particular, the practical issues of implementing STEAM education in high school are highlighted, using the example of the STEAM project "Cossack Kleinodes - the sacred objects of the Ukrainian people". The main significant elements of the project are highlighted and the stages of its implementation are described. Keywords: STEM education, project, project activity, high school. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/775 |
ISSN: | 2413-2667 |
Розташовується у зібраннях: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 13 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
pp_079-084.pdf | 321,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.