Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/882
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБеседін, Б.Б.-
dc.contributor.authorОдінцова, Є.П.-
dc.date.accessioned2024-11-03T12:46:49Z-
dc.date.available2024-11-03T12:46:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБеседін Б.Б., Одінцова Є.П. Використання технології доповненої реальності під час вивчення геометрії в закладах загальної середньої освіти, Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14, 2024, с.84-88, https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311429en_EN
dc.identifier.issn2415-3079-
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311429-
dc.identifier.urihttp://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/882-
dc.descriptionThe article is dedicated to exploring the use of augmented reality technology in teaching geometry in secondary education institutions. It discusses the advantages and possibilities of using AR technologies in the educational process, especially in the context of studying geometry. The research includes an analysis of the impact of augmented reality tools on engaging students in learning, improving their understanding of geometric concepts, and increasing motivation to study the subject overall. The results of the presented study can be beneficial for teachers interested in various innovative tools to enhance the learning process.en_EN
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню використання технології доповненої реальності під час вивчення геометрії в закладах загальної середньої освіти. Розглядаються переваги та можливості використання AR-технологій в навчальному процесі, особливо в контексті вивчення геометрії. Дослідження включає в себе аналіз впливу засобів доповненої реальності на залучення учнів до навчання, покращення їх розуміння геометричних концепцій та підвищення мотивації до вивчення предмету загалом. Результати представленого дослідження можуть бути корисними для вчителів, які цікавляться різноманітними інноваційними засобами для покращення навчального процесу.en_EN
dc.language.isootheren_EN
dc.publisherДонбаський державний педагогічний університетen_EN
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14;84-44-
dc.subjectдоповнена реальністьen_EN
dc.subjectімерсивні технологіїen_EN
dc.subjectнавчальний процесen_EN
dc.subjectметодика навчання математикиen_EN
dc.titleВикористання технології доповненої реальності під час вивчення геометрії в закладах загальної середньої освітиen_EN
dc.title.alternativeUsing augmented reality technology in teaching geometry in secondary education institutionsen_EN
dc.typeArticleen_EN
Располагается в коллекциях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ZNPFMFDSPU_2024_pp_084-088.pdf323,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.