Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/882
Назва: Використання технології доповненої реальності під час вивчення геометрії в закладах загальної середньої освіти
Інші назви: Using augmented reality technology in teaching geometry in secondary education institutions
Автори: Беседін, Б.Б.
Одінцова, Є.П.
Ключові слова: доповнена реальність
імерсивні технології
навчальний процес
методика навчання математики
Дата публікації: 2024
Видавництво: Донбаський державний педагогічний університет
Бібліографічний опис: Беседін Б.Б., Одінцова Є.П. Використання технології доповненої реальності під час вивчення геометрії в закладах загальної середньої освіти, Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14, 2024, с.84-88, https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311429
Серія/номер: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14;84-44
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню використання технології доповненої реальності під час вивчення геометрії в закладах загальної середньої освіти. Розглядаються переваги та можливості використання AR-технологій в навчальному процесі, особливо в контексті вивчення геометрії. Дослідження включає в себе аналіз впливу засобів доповненої реальності на залучення учнів до навчання, покращення їх розуміння геометричних концепцій та підвищення мотивації до вивчення предмету загалом. Результати представленого дослідження можуть бути корисними для вчителів, які цікавляться різноманітними інноваційними засобами для покращення навчального процесу.
Опис: The article is dedicated to exploring the use of augmented reality technology in teaching geometry in secondary education institutions. It discusses the advantages and possibilities of using AR technologies in the educational process, especially in the context of studying geometry. The research includes an analysis of the impact of augmented reality tools on engaging students in learning, improving their understanding of geometric concepts, and increasing motivation to study the subject overall. The results of the presented study can be beneficial for teachers interested in various innovative tools to enhance the learning process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/882
ISSN: 2415-3079
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZNPFMFDSPU_2024_pp_084-088.pdf323,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.