Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/883
Title: Методика вивчення функцій в шкільному курсі математики
Other Titles: The method of studying functions in the school course of mathematics
Authors: Бібікова, І.В.
Вертипорох, Т.О.
Турка, Т.В.
Keywords: функція
графік функції
властивості функції
аналітичний вираз функції
способи задання функції
методи та форми подання функцій
Issue Date: 2024
Publisher: Донбаський державний педагогічний університет
Citation: Бібікова І.В., Вертипорох Т.О., Турка Т.В. Методика вивчення функцій в шкільному курсі математики. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14, 2024, с.89-96, https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311441
Series/Report no.: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14;89-96
Abstract: Стаття присвячена огляду сучасних методичних підходів до вивчення функцій в шкільному курсі математики. Розглядаються загальні поняття функції та її введення в середній школі, а також різні методи та форми, що використовуються вчителями для формування уявлень учнів про поняття функції, її властивості та графіки. Результати статті отримані з досвіду викладання в школі.
Description: The article is devoted to the review of modern methodological approaches to the study of functions in the school mathematics course. The general concepts of the function and its introduction in secondary school are considered, as well as various methods and forms used by teachers to form students' ideas about the concept of a function, its properties and graphs. The results of the article are obtained from the experience of teaching at school.
URI: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/883
ISSN: 2415-3079
Appears in Collections:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZNPFMFDSPU_2024_pp_089-096.pdf364,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.