Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/885
Title: Формування математичної компетентності учнів в процесі вивчення теми «Похідна та її застосування»
Other Titles: Formation of mathematical competence of students in the process of studying the topic "Derivative and its application"
Authors: Величко, В.Є.
Сенчук, І.В.
Keywords: математична компетентність
навчання математики
електронні освітні ресурси
Issue Date: 2024
Publisher: Донбаський державний педагогічний університет
Citation: Величко В.Є., Сенчук І.В. Формування математичної компетентності учнів в процесі вивчення теми «Похідна та її застосування». Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14, 2024, с. 106-114, https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311473
Series/Report no.: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14;106-114
Abstract: У статті розглядається процес формування математичної компетентності учнів під час вивчення теми «Похідна та її застосування». Зосереджено увагу на інтеграції теоретичних знань і практичних задач, що дозволяє учням усвідомити реальне значення похідної в різних галузях науки та повсякденному житті. Використання практичної направленості курсу математики, сучасних технологій, інтерактивних методів навчання та міждисциплінарних підходів розкриває нові можливості для зацікавлення учнів та підвищення їхньої мотивації до навчання. Стаття акцентує на важливості застосування реальних задач, проектної діяльності для формування ключових навичок і критичного мислення. У висновку підкреслюється необхідність комплексного підходу до навчання, що включає теоретичну підготовку, практичні заняття та використання інноваційних методик, для досягнення високого рівня математичної компетентності учнів.
Description: The article examines the process of forming students' mathematical competence during the study of the topic "Derivative and its application". Attention is focused on the integration of theoretical knowledge and practical problems, which allows students to realize the real meaning of the derivative in various fields of science and everyday life. The use of the practical focus of the mathematics course, modern technologies, interactive teaching methods and interdisciplinary approaches opens up new opportunities for engaging students and increasing their motivation to study. The article emphasizes the importance of applying real problems, project activities for the formation of key skills and critical thinking. The conclusion emphasizes the need for a comprehensive approach to education, which includes theoretical training, practical classes and the use of innovative methods, to achieve a high level of students' mathematical competence.
URI: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/885
ISSN: 2415-3079
Appears in Collections:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZNPFMFDSPU_2024_pp_106-114.pdf340,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.