Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/908
Название: | Креативність суб’єкта навчально-професійної діяльності: метакогнітивний підхід |
Другие названия: | монографія |
Авторы: | Саврасов, М. В. |
Ключевые слова: | навчально-професійна діяльність креативність суб'єкти психологічна діагностика |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | Тернопіль : ЗУНУ |
Краткий осмотр (реферат): | Монографія присвячена дослідженню креативності суб’єкта навчально-професійної діяльності. В роботі подано теоретичний огляд проблеми креативності суб’єкта та її психічної регуляції, розкрито її психологічнуструктуру та зміст, здійснено спробу розгляду креативності суб’єкта навчально-професійної діяльності з позицій метакогнітивного підходу. Розроблено комплекс психологічної діагностики регулятивної складової суб’єкта навчально-професійної діяльності, в тому числі пропонується авторська психодіагностична методика «Метакреативність». Систематизовано, описано та продемонстровано роль чинників психічної регуляції у становленні креативності людини у процесі діяльності. Для викладачів, аспірантів, студентів гуманітарних спеціальностей. |
Описание: | Саврасов М. В. Креативність суб’єкта навчально-професійної діяльності: метакогнітивний підхід / М. В. Саврасов. – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – 398 с. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://ddpu.edu.ua:8083/xmlui/handle/123456789/908 |
ISBN: | 978-966-654-641-1 |
Располагается в коллекциях: | Наукові документи |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Саврасов М.В. Креативність суб’єкта навчально-професійної діяльності метакогнітивний підхід, 2021.pdf | 6,45 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.