Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/908
Title: Креативність суб’єкта навчально-професійної діяльності: метакогнітивний підхід
Other Titles: монографія
Authors: Саврасов, М. В.
Keywords: навчально-професійна діяльність
креативність
суб'єкти
психологічна діагностика
Issue Date: 2021
Publisher: Тернопіль : ЗУНУ
Abstract: Монографія присвячена дослідженню креативності суб’єкта навчально-професійної діяльності. В роботі подано теоретичний огляд проблеми креативності суб’єкта та її психічної регуляції, розкрито її психологічнуструктуру та зміст, здійснено спробу розгляду креативності суб’єкта навчально-професійної діяльності з позицій метакогнітивного підходу. Розроблено комплекс психологічної діагностики регулятивної складової суб’єкта навчально-професійної діяльності, в тому числі пропонується авторська психодіагностична методика «Метакреативність». Систематизовано, описано та продемонстровано роль чинників психічної регуляції у становленні креативності людини у процесі діяльності. Для викладачів, аспірантів, студентів гуманітарних спеціальностей.
Description: Саврасов М. В. Креативність суб’єкта навчально-професійної діяльності: метакогнітивний підхід / М. В. Саврасов. – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – 398 с.
URI: http://ddpu.edu.ua:8083/xmlui/handle/123456789/908
ISBN: 978-966-654-641-1
Appears in Collections:Наукові документи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.