Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/908
Назва: | Креативність суб’єкта навчально-професійної діяльності: метакогнітивний підхід |
Інші назви: | монографія |
Автори: | Саврасов, М. В. |
Ключові слова: | навчально-професійна діяльність креативність суб'єкти психологічна діагностика |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Тернопіль : ЗУНУ |
Короткий огляд (реферат): | Монографія присвячена дослідженню креативності суб’єкта навчально-професійної діяльності. В роботі подано теоретичний огляд проблеми креативності суб’єкта та її психічної регуляції, розкрито її психологічнуструктуру та зміст, здійснено спробу розгляду креативності суб’єкта навчально-професійної діяльності з позицій метакогнітивного підходу. Розроблено комплекс психологічної діагностики регулятивної складової суб’єкта навчально-професійної діяльності, в тому числі пропонується авторська психодіагностична методика «Метакреативність». Систематизовано, описано та продемонстровано роль чинників психічної регуляції у становленні креативності людини у процесі діяльності. Для викладачів, аспірантів, студентів гуманітарних спеціальностей. |
Опис: | Саврасов М. В. Креативність суб’єкта навчально-професійної діяльності: метакогнітивний підхід / М. В. Саврасов. – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – 398 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ddpu.edu.ua:8083/xmlui/handle/123456789/908 |
ISBN: | 978-966-654-641-1 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові документи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Саврасов М.В. Креативність суб’єкта навчально-професійної діяльності метакогнітивний підхід, 2021.pdf | 6,45 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.