Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/99
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сарієнко, В. К. | - |
dc.contributor.author | Сарієнко, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-18T12:39:09Z | - |
dc.date.available | 2019-02-18T12:39:09Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/99 | - |
dc.description | Математика є наукова галузь, яка посідає одне з ключових місць у загальній системі наук. Зважаючи на це, вертикаль математичної освіти пронизує практично кожну професійну галузь. Потребу в певному обсязі математичних знань (від професійної складової до побутової) має практично кожна людина. Тому математика є однією з провідних і обов’язкових навчальних дисциплін протягом усього шкільного та професійного навчання. Математика початкової школи закладає у свідомість людини основні первинні, найпростіші кількісні поняття і відношення, формує і розвиває логіку мислення, формує просторову уяву. Початкова школа в системі математичної освіти посідає особливе місце. Особливість її полягає в тому, що в молодшому шкільному віці рівень абстрактного мислення ще досить не високий, тому обґрунтування математичних тверджень, опис понять часто важко піддається дитячому розумінню. Тут вихід із становища повністю лежить у сфері професійності і педагогічної майстерності вчителя. Тільки глибоке знання основ математичних понять і відношень, на яких ґрунтується математичний матеріал початкової школи дасть учителю ключ до доступного пояснення математичного матеріалу учням. Причому математичні знання вчителя повинні поширюватися значно далі, ніж необхідний обсяг для сьогодення. Адже у зв’язку з розвитком науково-технічного прогресу обсяг знань значно зростає, що знаходить свій відбиток і в шкільних програмах, зокрема й у програмах початкової школи. | ru_RU |
dc.description.abstract | Навчальний посібник для студентів факультетів підготовки вчителів початкових класів педагогічних вищих навчальних закладів. У посібнику викладені теоретичні і практичні основи теорії невід’ємних цілих чисел, розширення поняття про число, теоретичні відомості про величини. Матеріал подано відповідно до навчальної програми з математики для педагогічних вищих навчальних закладів спеціальності 6.010102 „Початкова освіта”. Матеріал посібника є теоретичним підґрунтям відомостей з математики, визначених освітньо-професійною програмою підготовки вчителя початкової школи і викладених у підручниках з математики для початкових класів. Оволодіння викладеним у посібнику матеріалом забезпечує вчителю глибоке проникнення в сутність тих математичних понять і відношень, які складають зміст математичної освіти молодших школярів. | ru_RU |
dc.subject | математика | ru_RU |
dc.subject | натуральні числа | ru_RU |
dc.subject | арифметичні дії | ru_RU |
dc.subject | системи числення | ru_RU |
dc.subject | подільність | ru_RU |
dc.subject | цілі числа | ru_RU |
dc.subject | множина раціональних чисел | ru_RU |
dc.subject | величини | ru_RU |
dc.subject | множина цілих чисел | ru_RU |
dc.subject | десяткові дроби | ru_RU |
dc.subject | дійсні числа | ru_RU |
dc.title | Математика : невід'ємні цілі числа. Величини. Розширення поняття про число | ru_RU |
dc.title.alternative | навч. посіб. | ru_RU |
dc.type | Book | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Навчальні видання |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сарієнко В.К. Математика.pdf | 1,15 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.