Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/99
Назва: | Математика : невід'ємні цілі числа. Величини. Розширення поняття про число |
Інші назви: | навч. посіб. |
Автори: | Сарієнко, В. К. Сарієнко, В. В. |
Ключові слова: | математика натуральні числа арифметичні дії системи числення подільність цілі числа множина раціональних чисел величини множина цілих чисел десяткові дроби дійсні числа |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Навчальний посібник для студентів факультетів підготовки вчителів початкових класів педагогічних вищих навчальних закладів. У посібнику викладені теоретичні і практичні основи теорії невід’ємних цілих чисел, розширення поняття про число, теоретичні відомості про величини. Матеріал подано відповідно до навчальної програми з математики для педагогічних вищих навчальних закладів спеціальності 6.010102 „Початкова освіта”. Матеріал посібника є теоретичним підґрунтям відомостей з математики, визначених освітньо-професійною програмою підготовки вчителя початкової школи і викладених у підручниках з математики для початкових класів. Оволодіння викладеним у посібнику матеріалом забезпечує вчителю глибоке проникнення в сутність тих математичних понять і відношень, які складають зміст математичної освіти молодших школярів. |
Опис: | Математика є наукова галузь, яка посідає одне з ключових місць у загальній системі наук. Зважаючи на це, вертикаль математичної освіти пронизує практично кожну професійну галузь. Потребу в певному обсязі математичних знань (від професійної складової до побутової) має практично кожна людина. Тому математика є однією з провідних і обов’язкових навчальних дисциплін протягом усього шкільного та професійного навчання. Математика початкової школи закладає у свідомість людини основні первинні, найпростіші кількісні поняття і відношення, формує і розвиває логіку мислення, формує просторову уяву. Початкова школа в системі математичної освіти посідає особливе місце. Особливість її полягає в тому, що в молодшому шкільному віці рівень абстрактного мислення ще досить не високий, тому обґрунтування математичних тверджень, опис понять часто важко піддається дитячому розумінню. Тут вихід із становища повністю лежить у сфері професійності і педагогічної майстерності вчителя. Тільки глибоке знання основ математичних понять і відношень, на яких ґрунтується математичний матеріал початкової школи дасть учителю ключ до доступного пояснення математичного матеріалу учням. Причому математичні знання вчителя повинні поширюватися значно далі, ніж необхідний обсяг для сьогодення. Адже у зв’язку з розвитком науково-технічного прогресу обсяг знань значно зростає, що знаходить свій відбиток і в шкільних програмах, зокрема й у програмах початкової школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/99 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сарієнко В.К. Математика.pdf | 1,15 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.