Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/104
Название: Методичні рекомендації до вивчення навч. дисципліни "Професійний імідж викладача вищої школи"
Другие названия: підгот. студ. мвгістерського рівня вищої освіти
Авторы: Саяпіна, С. А.
Гарань, Н. С.
Дьоміна, В. В.
Коркішко, О. Г.
Сипченко, О. М.
Топольник, Я. В.
Фатальчук, С. Д.
Черкашина, Л. А.
Коркішко, А. В.
Ключевые слова: методичні рекомендації
навчальні програми
магістри
вища освіта
викладачі
педагоги
заклади вищої освіти
імідж педагога
педагогічна іміджелогія
технології іміджування
самопрезентація
Дата публикации: 2018
Издательство: Вид-во Б. І. Маторіна
Краткий осмотр (реферат): Ознайомити з основами іміджології. Формувати в магістрів персонального іміджу та філософії успіху, створення образу конкурентоспроможного, успішного фахівця, водночас, гармонійної, привабливої людини, що володіє оптимальними моделями етикетної поведінки, знавця кращих культурних традицій. Сприяння в оволодінні та вмілому використанні знань з іміджології у процесі вибудовування міжособистісних і ділових взаємин.
Описание: У науково-педагогічній літературі зміст поняття „професійний імідж викладача” („імідж професії”) розкривається найчастіше в такий спосіб:  інтегральна характеристика, яка містить сукупність зовнішніх та внутрішніх індивідних, особових, індивідуальних і професійних якостей педагога, що сприяє ефективності педагогічної діяльності (Л. Донська);  емоційно забарвлений стереотип сприйняття образу педагога у свідомості студентів, колег, соціального оточення, у масовій свідомості (О. Грейлих);  думка раціонального чи емоційного характеру про викладача, що виникла в психіці студентів на основі сформованого в їхній психіці специфічного образу, у результаті сприйняття ними тих чи тих характеристик конкретної людини (Ф. Кузін);  інтенсивно емоційно забарвлений психічний образ його „бажаного Я”, який легко тлумачиться та має характер стереотипу, що складається в масовій свідомості студентів як споживачів ринку освітніх послуг, володіє значними регуляторними властивостями і впливає на пояснювальні механізми їхньої індивідуальної свідомості, поведінки та вибору .
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/104
Располагается в коллекциях:Навчальні видання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МР„Професійний імідж викладача вищої школи”.pdf773,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.