Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/106
Название: Величини у початковій школі : на допомогу вчителю початк. шк.
Другие названия: навч.-метод. посіб.
Авторы: Тихоненко, А. В.
Сарієнко, В. К.
Сарієнко, В. В.
Ляшова, Н. М.
Чайченко, В. Ф.
Ключевые слова: математика
методика викладання
вчителі початкової школи
величини
початкова школа
пряма лінія
відрізки
фігури
об'єм тіл
маса тіла
кути
час
обчислення
математичні знання
професійна діяльність учителя
компетентність
методика навчання
Дата публикации: 2018
Издательство: ДВНЗ "ДДПУ"
Краткий осмотр (реферат): У навчальному посібнику розглянуті теоретичний і методичний аспекти формування загальнонаукового поняття величини відповідно до вимог освітньо-професійної програми підготовки учителя початкових класів. Посібник містить у собі теоретичні відомості про величини та методичні поради щодо впровадження їх у навчальний процес з математики у початковій школі. Посібник призначений для вчителів початкової школи, методистів, слухачів курсів підвищення кваліфікації, студентів факультетів підготовки вчителів початкових класів вищих педагогічних навчальних закладів, учнів педагогічних коледжів.
Описание: Модернізація системи освіти на засадах компетентнісного підходу, трансформація структури професійно-педагогічних знань, якими має оволодіти вчитель, спонукає до пошуку сучасних форм неперервного підвищення кваліфікації вчителя протягом життя з тим, щоб зберігати відповідність зростаючому рівню вимог. Традиційно в практиці навчання математики в початковій школі матеріал змістової лінії «Величини» вважається найбільш важким для засвоєння учнями. Причиною такого явища є, перш за все, високий рівень абстрактності цього поняття. Тому в навчальному процесі поняття величини у свідомості учнів формується без визначення, а в процесі виконання ними практичних завдань, пов’язаних з вимірюванням і заснованих на спостереженнях, на особистому життєвому досвіді. Тому й учитель на початкових етапах формування поняття величини спирається на інтуїцію учнів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/106
Располагается в коллекциях:Навчальні видання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Величини у початковій школі.pdf1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.