Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/133
Название: | Методичний інструментарій майбутнього вчителя-словесника |
Другие названия: | навч.-метод. посіб. |
Авторы: | Тендітна, Н. М. Щербатюк, В. С. |
Ключевые слова: | вчителі-словесники школярі творчі здібності уроки літератури написання твору читацька діяльність учнів креалізований текст робота з ілюстраціями читацький щоденник учня "хмари тегів" |
Дата публикации: | 2018 |
Издательство: | [б. в.] |
Краткий осмотр (реферат): | Навчально-методичний посібник підготовлено для студентів-філологів спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література). Містить низку теоретичних тем з курсу методики навчання української та зарубіжної літератур, що розкривають різноманітні види та форми робіт на уроці, спрямовані на розвиток творчої особистості як учня, так і майбутнього вчителя-словесника. До кожної теми подано зразки вправ та творчих робіт, які можна використовувати як на практичних заняттях з літератури у виші, так і на уроках літератури у закладах загальної середньої освіти. У кінці кожної теми запропоновано питання й завдання для самоконтролю та самостійної роботи, тестові завдання для перевірки набутих знань та умінь. Навчально-методичний посібник адресовано студентам і викладачам вищих навчальних закладів, учителям-словесникам. |
Описание: | Пріоритетним завданням навчально-виховного процесу в сучасній школі є всебічний розвиток школярів, зокрема творчих здібностей особистості. «Правильно кажуть, що, якщо людина талановита, то талант у неї багатогранний. Однак вона повинна ще зуміти розвинути в собі всі ці дарування, відшліфувати свої здібності і правильно скористатися ними з користю для себе і для людей, але вдається це далеко не всім і вже у всякому разі не відразу», – говорив Алі Апшерон. Для того, щоб дитина змогла реалізувати себе, свої вміння та можливості, потрібен справжній учитель, який зможе управляти процесами творчого пошуку, ідучи від простого до складного: створювати ситуації, що сприяють творчій активності та спрямованості школяра, розвивати його уяву, асоціативне мислення, здатність розуміти закономірності, прагнення постійно вдосконалюватися, розв’язувати дедалі складніші творчі завдання. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/133 |
Располагается в коллекциях: | Навчальні посібники |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методический інструментарий вчителя-словесника.pdf | 29,63 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.