Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/155
Название: Зміст курсу історії України у вищій школі в умовах сучасної методології історіописання
Авторы: Баклашова, Т. М.
Шейкаш, А. О.
Ключевые слова: курс історії України
вища освіта
зміст навчання
методологія
антропологізація
Дата публикации: 2019
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено вивченню необхідності змістовного оновлення курсу історії України у вищій школі у відповідності до сучасних методологічних вимог. В якості основоположного методологічного підходу визначено принцип антропологізації історичного знання. З’ясовано основні напрями оновлення змісту викладання історії у вищій школі у відповідності до названого підходу. Визначено основні можливості застосування вказаного методологічного підходу до розробки змісту курсу історії України та вста- новлено, які саме перспективи він відкриває. Досліджено можливості розвитку навчальної мотивації, формування загальних та спеціальних компетентностей, закріплення світоглядних установок студентів за допомогою оновлення змісту курсу історії України у відповідності до вимог принципу антропологізації. Визначено перспективи подальших досліджень у вказаному напрямі.
Описание: Постановка проблеми. Сучасна історіографія в умовах глобалізації та постмо- дерну виступає не стільки сферою наукового знання, скільки частиною суспільної практики. Історіографія є важливим засобом творення сус- пільством власної історичної пам’яті як частини спільної системи цінностей. На відміну від попе- редніх часів, сьогодні кожний член суспільства виступає активним суб’єктом творення власної спільноти, в тому числі і в частині уявлень про спільне минуле. При цьому головною умовою для успішної життєдіяльності особистості сьогодні визнається можливість її саморозвитку та повноцінної реалізації власних можливостей. Це, в свою ергу, вимагає від особистості активної участі в суспільному житті, усвідомленої громадянської позиції, відповідальності за існування держави. Відповідно одним із головних завдань сучасної вищої освіти є формування й розвиток у молодої людини необхідних для самореалізації в суспіль- стві знань, навичок та рис особистості. У відпо- відності до цих завдань освітній процес сучасної вищої школи повинний бути організованим не лише як засвоєння суми знань, а насамперед як процес формування системи компетентностей, необхідних для повноцінного становлення май- бутнього професіонала та успішної життєвої са- мореалізації індивідуума.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/155
Располагается в коллекциях:Наукові публікації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Баклашова Т.М., Шейкаш А.О. Зміст курсу історії України....pdf1,43 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.