Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/264
Назва: Розвиток індивідуальної Я-концепції здоров'я як чинник соціалізації учнівської молоді в процесі фізкультурно-спортивної діяльності
Автори: Пристинський, В. М.
Качан, О. А.
Пристинська, Т. М.
Ключові слова: технології
культура здоров'я
цінності
принципи
особистість
Я-концепція здоров'я
фізкультурно-спортивна діяльність
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті наведено доцільність розробки здоров’язбережувальних технологій як інноваційних педагогічних систем відкритого типу. Доведено, що педагогічні технології виконують алгоритмізуючу функцію інтерактивної діяльності учнів і педагога щодо цільового формування культури здоров’я. Обґрунтована доцільність практичного впровадження технологій формування індивідуальної Я-концепції здоров’я у фізкультурно-спортивну діяльність учнівської молоді.
Опис: Формування сучасного валеологічного світогляду та здорового способужиття полягає в спрямованості дій суспільства на створення умов, які забезпечували б усвідомлення людиною необхідності збереження, зміцнення, споживання, відновлення і передачі здоров’я як духовно-ціннісного феномену. Феномен здоров’я є однією з нагальних проблем сучасності, вирішення якої обумовлює не тільки перспективи майбутнього розвитку людства, а й сам факт його подальшого існування як біологічного виду. У зв’язку з цим гостро постає практичне завдання щодо формування здорового способу життя людини, як глобальної соціальної умови збереження української нації, її духовного оновлення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/264
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ж.Наукова скарбниця освіти Донеччини, №3,2017, стор.46-96.pdf1,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.