Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/379
Назва: Про доцільність вивчення теореми Фалеса у шкільному курсі геометрії
Інші назви: On the expediency of studying of Thales’ Theorem in the schol course of Geometry
Автори: Плахотник, М.В.
Ключові слова: теорема Пiфагора
теорема Фалеса
метод координат
подiбнiсть трикутникiв
Дата публікації: 2016
Видавництво: Донбаський державний педагогічний університет
Серія/номер: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 6;113-132
Короткий огляд (реферат): Ми звертаємо увагу на те, що належне використання методу координат дозволить набагато спростити розумiння як природностi, так i деталей доведення важливих тверджень, для яких при дiючому пiдходi використовується теорема Фалеса – теореми Пiфагора, введення тригонометричних функцiй гострого кута та доведення ознак подiбностi трикутникiв.
Опис: We claim that the proper use of the Cartesian method admits to simplify a lot as understanding of the naturalness, as the details of the proof of the important statements, which in nowadays approach use the Thale’s Theorem: Pythagorean rule, trigonometric functions of the acute angle, and similarity of triangles.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/379
ISSN: 2413-2667
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016_pp_113.pdf376,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.