Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/379
Назва: | Про доцільність вивчення теореми Фалеса у шкільному курсі геометрії |
Інші назви: | On the expediency of studying of Thales’ Theorem in the schol course of Geometry |
Автори: | Плахотник, М.В. |
Ключові слова: | теорема Пiфагора теорема Фалеса метод координат подiбнiсть трикутникiв |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Донбаський державний педагогічний університет |
Серія/номер: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 6;113-132 |
Короткий огляд (реферат): | Ми звертаємо увагу на те, що належне використання методу координат дозволить набагато спростити розумiння як природностi, так i деталей доведення важливих тверджень, для яких при дiючому пiдходi використовується теорема Фалеса – теореми Пiфагора, введення тригонометричних функцiй гострого кута та доведення ознак подiбностi трикутникiв. |
Опис: | We claim that the proper use of the Cartesian method admits to simplify a lot as understanding of the naturalness, as the details of the proof of the important statements, which in nowadays approach use the Thale’s Theorem: Pythagorean rule, trigonometric functions of the acute angle, and similarity of triangles. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/379 |
ISSN: | 2413-2667 |
Розташовується у зібраннях: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 6 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2016_pp_113.pdf | 376,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.