Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/49
Title: Методичні рекомендації
Other Titles: до проведення педагогічної практики для студентів III-V курсів російсько-українського відділення філологічного факультету, магістрантів V курсу російсько- українського відділення
Authors: Маторіна, Наталія
Маторін, Борис Іванович
Рубан, Ала Анатоліївна
Швидка, Надія Валентинівна
Рижкова, Ірина Миколаївна
Кашина, Світлана Романівна
Рижкова, Марія Сергіївна
Шайда, Наталія Петрівна
Горобець, Людмила Василівна
Keywords: методичні рекомендації
педагогічна практика
студенти-філологи
Issue Date: 2012
Publisher: ДДПУ
Abstract: Одним із засобів успішної підготовки студентів до роботи вчителя, класного керівника є педагогічна практика, яка забезпечує поєднання теоретичної підготовки майбутнього вчителя із практичною діяльністю в школі. У процесі практики закріплюються й поглиблюються теоретичні знання, що були набуті в вузі, виробляються професійні вміння й навички, розвиваються творчі здібності, педагогічне мислення, інтенсифікується процес формування професійних особистісних якостей.
Description: Педагогічна практика студентів є досить вагомим фактором їх професійної компетентності. Вона передбачає наявність знань, умінь й навичок, необхідних для належної педагогічної результативності уроків мови і літератури в школі. Саме завдяки їй студенти мають змогу перевірити і зважити свої професійні якості, вільне оперування навчальним матеріалом з мови, докладне знання текстів художніх творів, розуміння психолого- педагогічних основ навчання та виховання, визначити найхарактерніші риси, без яких неможливе становлення вчителя-філолога. Водночас педагогічна практика є ще одним кроком у надбанні досвіду педагогічної діяльності: уміння спостерігати, аналізувати, узагальнювати досвід учителів, протидіяти шаблону та стереотипам у навчально-виховній діяльності. Вона покликана сформувати у студентів професійну стійкість, здатність якомога повніше реалізувати свою творчу індивідуальність. Відповідно до затверджених навчальних планів за всіма напрямками підготовки практика в університеті поділяється на таки види: • навчальна; • виробнича; • практика в позашкільних закладах; • практика за фахом. Кожна з практик має свої строки та завдання, визначені навчальними та робочими програмами, розробленими випускаючими кафедрами університету згідно з навчальними планами.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/49
Appears in Collections:Навчальні видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методичні рекомендації до педагогічної практики.pdf972,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.