Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/49
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маторіна, Наталія | - |
dc.contributor.author | Маторін, Борис Іванович | - |
dc.contributor.author | Рубан, Ала Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Швидка, Надія Валентинівна | - |
dc.contributor.author | Рижкова, Ірина Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Кашина, Світлана Романівна | - |
dc.contributor.author | Рижкова, Марія Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Шайда, Наталія Петрівна | - |
dc.contributor.author | Горобець, Людмила Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-06T11:54:13Z | - |
dc.date.available | 2018-12-06T11:54:13Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/49 | - |
dc.description | Педагогічна практика студентів є досить вагомим фактором їх професійної компетентності. Вона передбачає наявність знань, умінь й навичок, необхідних для належної педагогічної результативності уроків мови і літератури в школі. Саме завдяки їй студенти мають змогу перевірити і зважити свої професійні якості, вільне оперування навчальним матеріалом з мови, докладне знання текстів художніх творів, розуміння психолого- педагогічних основ навчання та виховання, визначити найхарактерніші риси, без яких неможливе становлення вчителя-філолога. Водночас педагогічна практика є ще одним кроком у надбанні досвіду педагогічної діяльності: уміння спостерігати, аналізувати, узагальнювати досвід учителів, протидіяти шаблону та стереотипам у навчально-виховній діяльності. Вона покликана сформувати у студентів професійну стійкість, здатність якомога повніше реалізувати свою творчу індивідуальність. Відповідно до затверджених навчальних планів за всіма напрямками підготовки практика в університеті поділяється на таки види: • навчальна; • виробнича; • практика в позашкільних закладах; • практика за фахом. Кожна з практик має свої строки та завдання, визначені навчальними та робочими програмами, розробленими випускаючими кафедрами університету згідно з навчальними планами. | ru_RU |
dc.description.abstract | Одним із засобів успішної підготовки студентів до роботи вчителя, класного керівника є педагогічна практика, яка забезпечує поєднання теоретичної підготовки майбутнього вчителя із практичною діяльністю в школі. У процесі практики закріплюються й поглиблюються теоретичні знання, що були набуті в вузі, виробляються професійні вміння й навички, розвиваються творчі здібності, педагогічне мислення, інтенсифікується процес формування професійних особистісних якостей. | ru_RU |
dc.publisher | ДДПУ | ru_RU |
dc.subject | методичні рекомендації | ru_RU |
dc.subject | педагогічна практика | ru_RU |
dc.subject | студенти-філологи | ru_RU |
dc.title | Методичні рекомендації | ru_RU |
dc.title.alternative | до проведення педагогічної практики для студентів III-V курсів російсько-українського відділення філологічного факультету, магістрантів V курсу російсько- українського відділення | ru_RU |
dc.type | Book | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Навчальні видання |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методичні рекомендації до педагогічної практики.pdf | 972,94 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.