Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/49
Название: | Методичні рекомендації |
Другие названия: | до проведення педагогічної практики для студентів III-V курсів російсько-українського відділення філологічного факультету, магістрантів V курсу російсько- українського відділення |
Авторы: | Маторіна, Наталія Маторін, Борис Іванович Рубан, Ала Анатоліївна Швидка, Надія Валентинівна Рижкова, Ірина Миколаївна Кашина, Світлана Романівна Рижкова, Марія Сергіївна Шайда, Наталія Петрівна Горобець, Людмила Василівна |
Ключевые слова: | методичні рекомендації педагогічна практика студенти-філологи |
Дата публикации: | 2012 |
Издательство: | ДДПУ |
Краткий осмотр (реферат): | Одним із засобів успішної підготовки студентів до роботи вчителя, класного керівника є педагогічна практика, яка забезпечує поєднання теоретичної підготовки майбутнього вчителя із практичною діяльністю в школі. У процесі практики закріплюються й поглиблюються теоретичні знання, що були набуті в вузі, виробляються професійні вміння й навички, розвиваються творчі здібності, педагогічне мислення, інтенсифікується процес формування професійних особистісних якостей. |
Описание: | Педагогічна практика студентів є досить вагомим фактором їх професійної компетентності. Вона передбачає наявність знань, умінь й навичок, необхідних для належної педагогічної результативності уроків мови і літератури в школі. Саме завдяки їй студенти мають змогу перевірити і зважити свої професійні якості, вільне оперування навчальним матеріалом з мови, докладне знання текстів художніх творів, розуміння психолого- педагогічних основ навчання та виховання, визначити найхарактерніші риси, без яких неможливе становлення вчителя-філолога. Водночас педагогічна практика є ще одним кроком у надбанні досвіду педагогічної діяльності: уміння спостерігати, аналізувати, узагальнювати досвід учителів, протидіяти шаблону та стереотипам у навчально-виховній діяльності. Вона покликана сформувати у студентів професійну стійкість, здатність якомога повніше реалізувати свою творчу індивідуальність. Відповідно до затверджених навчальних планів за всіма напрямками підготовки практика в університеті поділяється на таки види: • навчальна; • виробнича; • практика в позашкільних закладах; • практика за фахом. Кожна з практик має свої строки та завдання, визначені навчальними та робочими програмами, розробленими випускаючими кафедрами університету згідно з навчальними планами. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/49 |
Располагается в коллекциях: | Навчальні видання |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методичні рекомендації до педагогічної практики.pdf | 972,94 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.