Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/49
Название: Методичні рекомендації
Другие названия: до проведення педагогічної практики для студентів III-V курсів російсько-українського відділення філологічного факультету, магістрантів V курсу російсько- українського відділення
Авторы: Маторіна, Наталія
Маторін, Борис Іванович
Рубан, Ала Анатоліївна
Швидка, Надія Валентинівна
Рижкова, Ірина Миколаївна
Кашина, Світлана Романівна
Рижкова, Марія Сергіївна
Шайда, Наталія Петрівна
Горобець, Людмила Василівна
Ключевые слова: методичні рекомендації
педагогічна практика
студенти-філологи
Дата публикации: 2012
Издательство: ДДПУ
Краткий осмотр (реферат): Одним із засобів успішної підготовки студентів до роботи вчителя, класного керівника є педагогічна практика, яка забезпечує поєднання теоретичної підготовки майбутнього вчителя із практичною діяльністю в школі. У процесі практики закріплюються й поглиблюються теоретичні знання, що були набуті в вузі, виробляються професійні вміння й навички, розвиваються творчі здібності, педагогічне мислення, інтенсифікується процес формування професійних особистісних якостей.
Описание: Педагогічна практика студентів є досить вагомим фактором їх професійної компетентності. Вона передбачає наявність знань, умінь й навичок, необхідних для належної педагогічної результативності уроків мови і літератури в школі. Саме завдяки їй студенти мають змогу перевірити і зважити свої професійні якості, вільне оперування навчальним матеріалом з мови, докладне знання текстів художніх творів, розуміння психолого- педагогічних основ навчання та виховання, визначити найхарактерніші риси, без яких неможливе становлення вчителя-філолога. Водночас педагогічна практика є ще одним кроком у надбанні досвіду педагогічної діяльності: уміння спостерігати, аналізувати, узагальнювати досвід учителів, протидіяти шаблону та стереотипам у навчально-виховній діяльності. Вона покликана сформувати у студентів професійну стійкість, здатність якомога повніше реалізувати свою творчу індивідуальність. Відповідно до затверджених навчальних планів за всіма напрямками підготовки практика в університеті поділяється на таки види: • навчальна; • виробнича; • практика в позашкільних закладах; • практика за фахом. Кожна з практик має свої строки та завдання, визначені навчальними та робочими програмами, розробленими випускаючими кафедрами університету згідно з навчальними планами.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/49
Располагается в коллекциях:Навчальні видання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Методичні рекомендації до педагогічної практики.pdf972,94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.