Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/564
Title: Педагогічна технологія саморозвитку дитини та особливості її впровадження в Україні
Authors: Boiko, I.
Haran, N.
Smyk, I.
Smyk, V.
Keywords: саморозвитоок дитини
реформування освіти
Issue Date: 2019
Publisher: [б. в.]
Abstract: Одним із найголовніших завдань національної концепції реформування освіти є її демократизація та гуманізація, що передбачають утвердження людини як найвищої соціальної цінності, розкриття її здібностей, можливостей та задоволення різноманітних освітніх потреб. Державна національна програма «Освіта» («Україна ХХІ століття») розглядає потенціал особистості кожної дитини як найвищу цінність нації. Тому, основною метою навчально-виховного процесу є підготовка особистості як свідомого, активного суб’єкта, здатного вирішувати будь-які проблеми, творити, змінювати, удосконалювати навколишній світ та самого себе.
Description: Boiko, I. Педагогічна технологія саморозвитку дитини та особливості її впровадження в Україні / I. Boiko, N. Haran, I. Smyk, V. Smyk // Territories’ development: social, economic and humanitarian issues : monograph / The Academy of Management and Administration in Opole. - Opole, 2019. - С. 345-353.
URI: http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/564
Appears in Collections:Наукові публікації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.