Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/564
Название: | Педагогічна технологія саморозвитку дитини та особливості її впровадження в Україні |
Авторы: | Boiko, I. Haran, N. Smyk, I. Smyk, V. |
Ключевые слова: | саморозвитоок дитини реформування освіти |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | [б. в.] |
Краткий осмотр (реферат): | Одним із найголовніших завдань національної концепції реформування освіти є її демократизація та гуманізація, що передбачають утвердження людини як найвищої соціальної цінності, розкриття її здібностей, можливостей та задоволення різноманітних освітніх потреб. Державна національна програма «Освіта» («Україна ХХІ століття») розглядає потенціал особистості кожної дитини як найвищу цінність нації. Тому, основною метою навчально-виховного процесу є підготовка особистості як свідомого, активного суб’єкта, здатного вирішувати будь-які проблеми, творити, змінювати, удосконалювати навколишній світ та самого себе. |
Описание: | Boiko, I. Педагогічна технологія саморозвитку дитини та особливості її впровадження в Україні / I. Boiko, N. Haran, I. Smyk, V. Smyk // Territories’ development: social, economic and humanitarian issues : monograph / The Academy of Management and Administration in Opole. - Opole, 2019. - С. 345-353. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/564 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічна технологія саморозвитку дитини та особливості її впровадження в Україні,2019.PDF | 1,52 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.