Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/564
Назва: Педагогічна технологія саморозвитку дитини та особливості її впровадження в Україні
Автори: Boiko, I.
Haran, N.
Smyk, I.
Smyk, V.
Ключові слова: саморозвитоок дитини
реформування освіти
Дата публікації: 2019
Видавництво: [б. в.]
Короткий огляд (реферат): Одним із найголовніших завдань національної концепції реформування освіти є її демократизація та гуманізація, що передбачають утвердження людини як найвищої соціальної цінності, розкриття її здібностей, можливостей та задоволення різноманітних освітніх потреб. Державна національна програма «Освіта» («Україна ХХІ століття») розглядає потенціал особистості кожної дитини як найвищу цінність нації. Тому, основною метою навчально-виховного процесу є підготовка особистості як свідомого, активного суб’єкта, здатного вирішувати будь-які проблеми, творити, змінювати, удосконалювати навколишній світ та самого себе.
Опис: Boiko, I. Педагогічна технологія саморозвитку дитини та особливості її впровадження в Україні / I. Boiko, N. Haran, I. Smyk, V. Smyk // Territories’ development: social, economic and humanitarian issues : monograph / The Academy of Management and Administration in Opole. - Opole, 2019. - С. 345-353.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/564
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.