Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/753
Название: Дидактичні ігри, як засіб ефективного засвоєння знань та вмінь учнів на уроках математики 7-9 класів
Другие названия: Didactic games as a means of effective acquisition of knowledge and skills of students in mathematics lessons of 7-9 grades
Авторы: Беседiн, Б.Б.
Соколова, О.В.
Ключевые слова: ігрова діяльність
гра
дидактична гра
навчальний метод
структурні елементи
Дата публикации: 2022
Издательство: Донбаський державний педагогічний університет
Серия/номер: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12;82-88
Краткий осмотр (реферат): У даній статті розглянута теорія дидактичних ігор, їх використання під час уроків математики в закладах середньої освіти. В ній описано структурні складові дидактичної гри, а також висвітлено актуальність даного методу та ігрових елементів, представлено один з варіантів гри на уроці математики у 8 класі та практичні рекомендації щодо застосування цього методу.
Описание: This article considers the theory of didactic games, their use during mathematics lessons in schools. It describes the structural components of the didactic game, as well as highlights the relevance of this method and game elements, presents one of the options for the game in mathematics lessons in 8th grade and practical recommendations for the use of this method
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/753
ISBN: 978-966-1554-82-4
ISSN: 2413-2667
Располагается в коллекциях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
pp082-088.pdf1,43 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.