Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/753
Назва: Дидактичні ігри, як засіб ефективного засвоєння знань та вмінь учнів на уроках математики 7-9 класів
Інші назви: Didactic games as a means of effective acquisition of knowledge and skills of students in mathematics lessons of 7-9 grades
Автори: Беседiн, Б.Б.
Соколова, О.В.
Ключові слова: ігрова діяльність
гра
дидактична гра
навчальний метод
структурні елементи
Дата публікації: 2022
Видавництво: Донбаський державний педагогічний університет
Серія/номер: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12;82-88
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглянута теорія дидактичних ігор, їх використання під час уроків математики в закладах середньої освіти. В ній описано структурні складові дидактичної гри, а також висвітлено актуальність даного методу та ігрових елементів, представлено один з варіантів гри на уроці математики у 8 класі та практичні рекомендації щодо застосування цього методу.
Опис: This article considers the theory of didactic games, their use during mathematics lessons in schools. It describes the structural components of the didactic game, as well as highlights the relevance of this method and game elements, presents one of the options for the game in mathematics lessons in 8th grade and practical recommendations for the use of this method
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/753
ISBN: 978-966-1554-82-4
ISSN: 2413-2667
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pp082-088.pdf1,43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.