Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/760
Title: Багатоетапні графічні задачі з фізики у навчанні здобувачів освіти, що мають високий рівень навчальних досягнень
Other Titles: Multiple graphic tasks in physics in the education of educators with high levels of educational achievements
Authors: Лимарєва, Ю.М.
Масич, В.В.
Олійник, О.М.
Keywords: навчальний процес
логічна послідовність
самостійність
графічна задача
індивідуальна робота
складність
Issue Date: 2022
Publisher: Донбаський державний педагогічний університет
Series/Report no.: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12;134-141
Abstract: Стаття присвячена дослідженню проблеми роботи зі здібними учнями, що навчаються у звичайних, різнорівневих колективах закладів загальної середньої освіти. На прикладі графічних задач з фізики, що передбачають багато етапів у розв’язку, показано можливі шляхи їх використання на уроках під час організації навчання на високому рівні складності.
Description: The article is devoted to the study of the problem of working with gifted students studying in ordinary, multilevel teams of general secondary education institutions. The example of graphical problems in physics, which involves many stages in the solution, shows the possible ways to use them in lessons when organizing training at a high level of complexity.
URI: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/760
ISBN: 978-966-1554-82-4
ISSN: 2413-2667
Appears in Collections:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pp134-141.pdf412,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.