Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/760
Назва: Багатоетапні графічні задачі з фізики у навчанні здобувачів освіти, що мають високий рівень навчальних досягнень
Інші назви: Multiple graphic tasks in physics in the education of educators with high levels of educational achievements
Автори: Лимарєва, Ю.М.
Масич, В.В.
Олійник, О.М.
Ключові слова: навчальний процес
логічна послідовність
самостійність
графічна задача
індивідуальна робота
складність
Дата публікації: 2022
Видавництво: Донбаський державний педагогічний університет
Серія/номер: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12;134-141
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню проблеми роботи зі здібними учнями, що навчаються у звичайних, різнорівневих колективах закладів загальної середньої освіти. На прикладі графічних задач з фізики, що передбачають багато етапів у розв’язку, показано можливі шляхи їх використання на уроках під час організації навчання на високому рівні складності.
Опис: The article is devoted to the study of the problem of working with gifted students studying in ordinary, multilevel teams of general secondary education institutions. The example of graphical problems in physics, which involves many stages in the solution, shows the possible ways to use them in lessons when organizing training at a high level of complexity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/760
ISBN: 978-966-1554-82-4
ISSN: 2413-2667
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pp134-141.pdf412,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.