Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/760
Название: Багатоетапні графічні задачі з фізики у навчанні здобувачів освіти, що мають високий рівень навчальних досягнень
Другие названия: Multiple graphic tasks in physics in the education of educators with high levels of educational achievements
Авторы: Лимарєва, Ю.М.
Масич, В.В.
Олійник, О.М.
Ключевые слова: навчальний процес
логічна послідовність
самостійність
графічна задача
індивідуальна робота
складність
Дата публикации: 2022
Издательство: Донбаський державний педагогічний університет
Серия/номер: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12;134-141
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню проблеми роботи зі здібними учнями, що навчаються у звичайних, різнорівневих колективах закладів загальної середньої освіти. На прикладі графічних задач з фізики, що передбачають багато етапів у розв’язку, показано можливі шляхи їх використання на уроках під час організації навчання на високому рівні складності.
Описание: The article is devoted to the study of the problem of working with gifted students studying in ordinary, multilevel teams of general secondary education institutions. The example of graphical problems in physics, which involves many stages in the solution, shows the possible ways to use them in lessons when organizing training at a high level of complexity.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/760
ISBN: 978-966-1554-82-4
ISSN: 2413-2667
Располагается в коллекциях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
pp134-141.pdf412,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.