Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/898
Название: Теорія і практика формування інтеграційної компетентності майбутнього вчителя нової української школи
Другие названия: монографія
Авторы: Вікторенко, І. Л.
Ключевые слова: Нова українська школа
НУШ
вчителі початкових класів
компетентність
інтеграційна компетентність
інтегрований курс "Я досліджую світ"
початкова освіта
Дата публикации: 2020
Издательство: Вид-во Б. І. Маторіна
Краткий осмотр (реферат): У монографії розкрито теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах Нової української школи (НУШ), зокрема до організації освітнього процесу на уроках з інтегрованого курсу «Я досліджую світ», що становить провідну змістову інновацію реформи НУШ. Монографія містить результати наукового дослідження стосовно процесу реформування української освітньої системи від часу набуття незалежності; пріоритетних напрямів дослідження фахової підготовки вчителя початкових класів; інноваційності феномену інтеграційної компетентності в умовах імплементації реформи НУШ; структурних та змістових особливостей інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за різними Типовими освітніми програмами та ін. У монографії схарактеризовано вплив освітньої реформи на структуру і зміст професійної компетентності вчителя початкової школи, визначено методологічні засади формування інтеграційної компетентності під час навчання у ЗВО, подано визначення та ієрархічно-предметну структуру інтеграційної компетентності вчителя початкових класів НУШ. На цій основі обґрунтовано авторську структурно-функціональну систему формування інтеграційної компетентності вчителя початкових класів НУШ та педагогічні умови ефективності її впровадження. Монографію адресовано науковцям, викладачам вишів, учителям початкових класів, здобувачам ступенів вищої освіти бакалавра і магістра зі спеціальності «Початкова освіта».
Описание: Вікторенко І. Л. Теорія і практика формування інтеграційної компетентності майбутнього вчителя нової української школи : монографія / І. Л. Вікторенко. - Слов’янськ : Вид-во Б. І. Маторіна, 2020. - 397 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/898
ISBN: 978-617-7780-42-6
Располагается в коллекциях:Наукові документи



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.