Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/295
Название: Організація свідомого підходу до вивчення фізики у старшій школі
Другие названия: Organization of a conscious approach to the study of physics in high school
Авторы: Лимарєва, Ю.М.
Хатулева, В.О.
Ключевые слова: навчальний процес
фiзичний експеримент
експериментальна задача
дослiд
свiдомiсть
самостiйнiсть
мотивацiя
Дата публикации: 2018
Издательство: Донбаський державний педагогічний університет
Серия/номер: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 8;180-185
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослiдженню проблем формування навичок свiдомого навчання в курсi фiзики старшої школи. Розглянуто можливi прийоми їх вирiшення на сучасному етапi розвитку шкiльної освiти. Зазначений дiяльнiсний пiдхiд до набуття знань формує впевненiсть особистостi у цiлiсностi та пiзнаваностi науки. Визначенi пiдходи дозволяють засобами фiзики розвивати в учнiв стiйкi навички до самоосвiти та подальшого навчання впродовж життя.
Описание: The article is devoted to research of problems of formation of skills of conscious learning in the course of physics of high school. Possible methods of their solutionat the present stage of school education development are considered. This activity approach to the acquisition of knowledge forms the confidence of the individual in the integrity and knowledge of science. The identified approaches allow physics to develop students with sustainable skills for self-education and further lifelong learning.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/295
ISSN: 2413-2667
Располагается в коллекциях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 8

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
pp_180-185.pdf155,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.