Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/295
Назва: | Організація свідомого підходу до вивчення фізики у старшій школі |
Інші назви: | Organization of a conscious approach to the study of physics in high school |
Автори: | Лимарєва, Ю.М. Хатулева, В.О. |
Ключові слова: | навчальний процес фiзичний експеримент експериментальна задача дослiд свiдомiсть самостiйнiсть мотивацiя |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Донбаський державний педагогічний університет |
Серія/номер: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 8;180-185 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена дослiдженню проблем формування навичок свiдомого навчання в курсi фiзики старшої школи. Розглянуто можливi прийоми їх вирiшення на сучасному етапi розвитку шкiльної освiти. Зазначений дiяльнiсний пiдхiд до набуття знань формує впевненiсть особистостi у цiлiсностi та пiзнаваностi науки. Визначенi пiдходи дозволяють засобами фiзики розвивати в учнiв стiйкi навички до самоосвiти та подальшого навчання впродовж життя. |
Опис: | The article is devoted to research of problems of formation of skills of conscious learning in the course of physics of high school. Possible methods of their solutionat the present stage of school education development are considered. This activity approach to the acquisition of knowledge forms the confidence of the individual in the integrity and knowledge of science. The identified approaches allow physics to develop students with sustainable skills for self-education and further lifelong learning. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/295 |
ISSN: | 2413-2667 |
Розташовується у зібраннях: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 8 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
pp_180-185.pdf | 155,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.