Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/752
Название: Задачі з параметрами як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках алгебри
Другие названия: Problems with parameters as a way to activate cognitive activity in algebra classes
Авторы: Беседiн, Б.Б.
Рульова, Н.Г.
Сагай, А.М.
Ключевые слова: пізнавальна діяльність
активізація пізнавальної діяльності
задачі з параметрами
здобувачі загальної середньої освіти
алгебра
Дата публикации: 2022
Издательство: Донбаський державний педагогічний університет
Серия/номер: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12;77-81
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено актуальній проблемі освіти – активізації пізнавальної діяльності школярів на уроках алгебри, зокрема, в процесі розв’язання задач із параметрами. Проаналізовано підходи вітчизняних авторів до визначення сутності понять «пізнавальна активність» та «пізнавальна діяльність», а також шляхів їх активізації на уроках алгебри. Запропоновано методичні рекомендації щодо активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти в контексті розв’язування задач із параметрами.
Описание: The article is devoted to the topical problem of education - the activation of cognitive activity of students in algebra lessons, in particular, in the process of solving problems with parameters. The approaches of domestic authors to defining the essence of the concepts of "cognitive activity", "cognitive activity", as well as ways to activate them in algebra lessons are analyzed. The author's recommendations on activating the cognitive activity of students in the context of solving problems with parameters are offered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/752
ISBN: 978-966-1554-82-4
ISSN: 2413-2667
Располагается в коллекциях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
pp077-081.pdf329,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.